onsdag, november 17, 2010

Dag 4: vad jag åt idag

Extremt tråkitt blåggämne. Jag åt mest bröd, för det äter jag till alla rätter. Till frukost var det ackompanjerat av te och juice och lite ost, till lunch fick jag mig en bit fisk (troligtvis omoralisk torsk ej fiskad i östra Östersjön) med pepparrot och till middag kom brödet med spenatsoppa. Den kändes moralisk och bra på alla sätt. Där emellan har jag ätit mellanmålsbröd och ett äpple, tror det var i dag. Efter middagen, som intogs i nya casa Ängby, fick man kaffe och singoallakex. Känsla just nu: kaffebubblig. Veeet ju hur det går om man inte låter bli efter jobbet men jag failade, ok. Ok. Nu ska jag borsta tänderna och läsa ut Johnny Mnemonic.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida