söndag, november 14, 2010

Dag 1: det är jag

Introduktion. Det är tjejen i filmen som har skrivit brevet. Jag är tjejen i bloggen, för det mesta. Jag har inte dolt stora delar av mig själv på another cyborg manifesto, men allt är givetvis inte ute i ljuset. Jag är inte en blyg människa, men till och från ängslig. Jag vill att ni ska gilla mig så jag har inte skrivit allt, men ett gott intro till vem jag är finns här om man vill läsa. Om det är något jag är dålig på är det att veta vem jag är. Jag kan inte beskriva det för jag kan inte känna det. Mina främsta känslor är missnöje och otålighet. Det vore fint att kunna hävda att de är lugn och kärlek men jag får nöja mig med att säga att jag känner så också, ibland. Jag har aldrig gillat när folk berättar för mig vem jag är. Kanske beror det på att jag känt att de gjort anspråk på att veta mer än jag. Fortfarande blir jag galen när någon försöker klassificera mig. Inte minst som kvinna. Mo sa att man är som ett tvärsnitt av sina vänner. Det kan vara sant.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida