måndag, juli 26, 2010

Deny deny deny

Min gamla flamma, den alldeles fantastiska och mycket impulsiva Shirley, postade nyss en kommentar på min wall och undrade om hon fattat det korrekt att jag skulle ha en bebis. "I så fall grattis, annars hej hej!". Men vem gör så!! Skicka ett mail, sms, ring? Asså nej, jag ska inte ha barn. Herre, och fejjan är spärrad på jobbet så jag kan alltså se updates via mailen men inte svara på dem. Lär bli skön djungeltrumma på detta. Martin hävdade iofs nyss att han höll på att adoptera i smyg. Det kanske är det som nått fröken.

4 kommentarer:

Anonymous moisthlm sa...

Jobbet? Varför jobbar du? Hade du inte semester? Förvirrad. (I övrigt mkt underhållande.)

7/26/2010 7:47 em  
Anonymous christina sa...

jobbar denna vecka, sen semester. så var planen.

7/26/2010 8:01 em  
Anonymous moisthlm sa...

Ah, IC. Jag har uppenbarligen inget minne kvar. Nu när jag har koll känns allt mycket tryggare.

7/26/2010 10:35 em  
Blogger Liza sa...

Klassisk Shirley!

8/03/2010 10:32 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida