måndag, februari 08, 2010

Hutt hutt

Det allmänna lyckotillståndet var lite för bra för att vara sant. Inga major bakslag, men mina tänder fortsätter att skapa hål i sig själva och i min plånbok. Om ni äter antidepressivt, typ Citalopram eller Zoloft etc, var noga med sugtabletter och flourskölj! Jag är galet noggrann med att borsta tänderna och även om jag slutat medicinera verkar det precis som om den dåliga reaktionen fortsätter. Så imorgon måste jag fira min födelsedag hos tandis. BUHU. Jag kommer att dö som Gustav Vasa, av tandröta och angst. BÖL. Min kille kommer att behöva vara tillsammans med en tandlös kärring innan vi är 50 om det fortsätter så här. SNIFF. Nej, jag har köpt en gigantstor flaska flourlösning som jag ska gå och dricka upp nu. Hutt hutt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida