torsdag, november 12, 2009

Packar inför fscons

Packar för fscons, imorgon sticker vi. Götlaborg och halv med mos (?) here we come. Tar med kondensatorörhängen och näsdukar, check. Igår vaccinerade jag mig mot svinet. Inatt ba, amen kan inte ligga på ena armen för den har svinet, och inte på den andra för den har musen. Musaxel, är det ett liv att ha det. Fick ligga på rygg och sova vilket ej är helt optimalt ur dräggelsynpunkt. Var också mycket ambivalent inför denna vaccinering men jag ska ju på svennebanansemester till kanarierna snart och vill inte ligga och feberfrossa på ett hotellrum hela veckan heller. Nu: sova.

3 kommentarer:

Blogger Siska sa...

Halv special. Och välkommen!

11/13/2009 8:42 fm  
Blogger Chris sa...

tack tack! oh, måste ju lära mig beställa det där rätt så jag inte åker på en nit.

11/13/2009 9:50 fm  
Anonymous Elisabeth sa...

HAHA. Svinet i ena och musen i andra. Du är ju för rolig!

11/14/2009 6:17 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida