söndag, april 05, 2009

One more sunday in Savannah

Det är såhär tråkigt men jag har ingenting intressant att skriva om. Det kunde kanske ha blivit nåt om den tyska modellen; att ge bidrag till folk som ingår äktenskap för att understödja barnproduktionen (sannolikheten att gifta par får barn anses större än att ogifta sammanboende får det) och om hur man då samtidigt understödjer det fantastiska Äktenskapet och Allt Det Står För, men kommer undan med det. Eller kanske nåt om Nato (vi satt här vid nån frukost och pratade, jag blev upplyst) eller kanske bara nåt om nåt banalt, typ att jag gillar att skriva "nåt" och inte "något". Men liksom, det kommer inte ut nåt. Idag shoppade jag en kort tight klänning istället och gick runt Karlbergskanalen med Anna och Oskar. Vi tittade på sothönsen och tyckte synd om dem som måste leva i den där skiten. Folk är äckliga, skräpar ner. Just nyss bakade jag två tigerkakor som jag i all hast fick slänga ihop när jag kom på att det är min fikalott imorgon på jobbet. Prestationschristina hade tänkt bjuda på sju sorters kakor, minst, men hahahaha jag outsmartade mig själv och nu blir det osofistikerad tigerkaka istället. Micket micket bra, jatack herr señor. Min mage är fortfarande inte kurant.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida