söndag, mars 15, 2009

Juryns utlåtande uteblir

Mest: lite tom. Jag vet inte vad jag egentligen fick ut av det, behöver kontemplera, analysera, sjunka in i denna mjuka massa ord, tempus, ramar och rutor. Igår kände jag mig bara uppgiven, kan inget, skitvärld, släpp ut mig. Fången i vetskapen om hur bra det kan vara (när andra skriver), men inte blir (när jag gör det). Jaja, old is old. Idag mer förvissad om att jag i alla fall har en hobby och det är okej. Jag blir glad av detta, åtminstone temporärt. Överlade med Gustaf i går kväll, drack rödtjut såklart för dekadensen kräver faktiskt vissa attribut, om hur det egentligen ligger till on the berömda inside. Sa jag inte visste. Vi tuffar på, hej och hå, som små merklininsar i plastvärlden. Tut tut.

2 kommentarer:

Blogger egoistiska egon sa...

Det brukar komma en stund efteråt. Vad man tyckte och vad man kan få ut av det.

3/15/2009 7:33 em  
Blogger eff sa...

Vänd det till framgång?

3/16/2009 7:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida