tisdag, oktober 14, 2008

Toalettlitteratur i urval

Omsorgsfullt slängt i en trälåda en gång innehållande 12 flaskor Testamatta anno 2001:

  • Bang
  • Le Monde Diplomatique
  • Terrängcykel [Terrengsykkel]
  • Quantitative finance

I övrigt kan man läsa på baksidan av diverse badrumsrelaterad perfernalia så som pumptvål (mandeldoft, okänd ursprungsförpackning), tandkräm (pepsodent) och våtservietter (coop). Blir man där inne ännu längre finns en uppsjö krämer innehållande en mängd svåruttalade ingredienser i skåpet ovanför själva vattenklosetten, exempelvis aminoasyl och nitratstearater (det där sista hittade jag på, jag läste aldrig kemi B på gymnasiet, det kändes banalt, som om jag kunde läsa det i en bok hemma vid senare tillfälle om jag verkligen ville lära mig det).

Skitkul va?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida