tisdag, augusti 26, 2008

sköna nya arbetstid

hallå hej är inte upplagd för att blogga men kort rapport från jobbet lyder VARFÖR INNEHÅLLER ALLA FÖRKORTNINGAR X??? och vidare kaffet är bra med extern mjölk. som väntat känner jag mig som en inkompetent böld på företagskroppen som med öppen mun och kinesögon fattar en bråkdel av konversationen runt mig. kollegor trevliga stol bra access till de flesta konton fix. om jag inte har gått åt av utmattning ska jag försöka skriva ett längre inlägg senare i veckan.

jag saknar er??

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

och vi dig! men vi har full förståelse för arbetsstinn hjärna och intrycksbehandling..och sånt. stor stor kram och lycka till med allt det nya!!

8/26/2008 10:45 em  
Blogger eff sa...

Så om ungefär 9-18 månader börjar du bli produktiv.

Ljuva ingenjörsskap. Mycket fokus på just det hos mig nu då jag inge mycket jör.

8/27/2008 7:10 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida