lördag, augusti 30, 2008

Desire

Tjenna!

För den som söker intrikata detaljer från ett händelsefullt klubbliv, snuskiga inblickar i ett vilt sexliv och/eller andra snaskiga historier från en 27-årig donna rekommenderar jag nån annan blogg. Här kommer det avhandlas arbete.

Nu har jag jobbat en vecka. Jag har hunnit få access till de flesta miljöer, blivit inslängd i ett pågående projekt och på projektmötet i onsdags fick jag tom mitt eget lilla ansvarsområde klarlagt. Det gjorde att jag i tordags och fredags kunde vara förvirrad på ett mer begränsat vis och inte famla fullt lika mycket i mörkret. Jag känner mig bitvis jävligt hardcore, bitvis som ett oskyldigt litet lamm som nån när som helst ska till att slakta. Ni vet, snart kommer de på mig!

Man blir trött av att jobba som ni vet, och trött är jag således. Sen har jag fortfarande bara fått ett av tentaresultaten från för två veckor sen så jag har lite hjärtat i halsgropen över det. Jag vet att det inte gick som jag hade tänkt mig på den där. På den andra skrev jag dock en 4a, vilket jodå, känns både rättvist och glädjande. Kan inte ta ut segern bara.

Nu ska jag träffa Mademoiselle. Vi ska handla tvål på Ringen och dricka kaffe i köket. Ikväll ska jag ba wohoooo partyyyyy fy FAN klackarna i HIMLEN. Nej alltså.

Puss.

Ps. När jag städade lägenheten imorse lyssnade jag på desireplattan. Varje gång jag lyssnar på den efter ett litet uppehåll spritter det till i mig och jag känner vem jag är igen. Det är så jävla grymt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida