måndag, juli 21, 2008

Cyklar inte i väta

Woop woop, helgen blev ju en spännande övning i att vara full som en spruta/dålig värdinna, men det var trevligt tror jag. Jo, det var det. Minns inte alla vändor av alla diskussioner dock, utom den första som olovligt snabbt kom att handla om -tada- saker man kan ha i röven. Det var inte mitt fel hoppas jag. Lördagen passerade med huvudvärk och fyllesviter innan det blev mer fest, på Södra. Jag tog det mer än lugnt och gick snällt hem tidigt. Igår, jamen lika bra att ta allt på en gång, låg jag på sofflocket nästan hela dagen och spanade tennis och sen kom min kille äntligen tillbaks från fucking konferensresa och jag kunde sluta känna mig ensam och utlämnad åt mina egna studier. Det var sweet, sen åt vi rökt lax och, eh, tittade på batman begins. Nu är det måndag och regn igen. Regn=no KB.

7 kommentarer:

Blogger Matt sa...

Bästa värdinnan!

7/21/2008 12:24 em  
Blogger Chris sa...

tack raring, men hur snyggt var det liksom.

7/21/2008 1:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det var mitt fel, är jag rädd. Tack så mycket för soffhörnan och vinet. Kramar.

7/21/2008 4:37 em  
Blogger Chris sa...

ditt fel? kan du ta på dig mitt dåliga omdöme? grymt! =)

7/21/2008 5:22 em  
Anonymous Anonym sa...

Saker att ha i röven. Det var mitt fel. Men jag kan ta på mig omdömet också om det känns bättre så.

7/21/2008 7:29 em  
Blogger eff sa...

Att det var Mos fel kunde man ju räkna ut med röven och en krita (kritan kan för övrigt förvaras i röven också, för att fortsätta på det inslagna temat).

7/21/2008 7:39 em  
Blogger Chris sa...

aah! jag blir dummare och dummare ju mer jag pluggar. sorry mo.

7/21/2008 10:23 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida