tisdag, juni 10, 2008

Dagdrömma

Jag spelade en timme badminton med min syster och sen kändes gårdagen lite lättare. Hon är grym, världens snällaste. Så jag fick lite hemliga tips och nu finns åter hopp. Idag ska jag sitta med ändan i Sumlen, typ som vanligt alltså, och lära mig saker som jag aldrig mer kommer att använda efter tentan. Please God tell me it is so! Till ikväll har jag blivit fotbollsfanatiker. Soffan kommer fyllas av hurrande fölk och jag kommer sitta i mitten med en punkis och stirra genom skärmen. Igår försökte jag verkligen vara aktiv i mitt tittande under Italien-Holland. Tjena. Jag glömmer bort att det är nåt på tvn och sen börjar jag dagdrömma istället fast det ser ut som jag kollar. Saker jag tänkte på: melon, kaffe, en ljusgrön klänning i stl 40. Det kan bli mål utan att jag märker det. Om det blir mål ikväll kan ni fö vara säkra på att Oskar var på toa just då. Han för med sin nån slags förbannelse. Toaförbannelsen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida