fredag, september 07, 2007

Kai

Jag vet inte vad andra har för uppfattning om hur en perfekt fredagkväll ska arta sig men I tell ya, min dagens går rakt upp på tio-i-topp. Så bara. Bortsett från en löprunda som fick mig att både må illa och få ont i örat, märkliga liv, finns på schemat intet fel. Jag har fått både rosor (mörkröda) och mat (makrillåda) och därtill följer fantastisk filmvisning av kultrullen Tron anno 1982. Jag fattar inte att jag inte sett den förut? Hur som helst, what a night what a night och nu är min högsta önskan att få en bit i julklapp. Jag kunde ha den i koppel, ja, och aldrig vara ensamen eller ha tråkigt. YES! NO! Så himla söt den lilla biten, och vi skrek VARFÖR TAR HAN INTE BUSSEN båda två. Borde eventuellt hålla detta tyst för LiU-folket men jag är allt för uppspelt nu. Tack Kai!

2 kommentarer:

Blogger erika sa...

mohaha!! :-))

9/08/2007 1:51 fm  
Blogger kai sa...

Glädje, glädje! :-)

9/08/2007 1:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida