tisdag, augusti 28, 2007

Cykelen-bykelen-nyckelen...

Den tråkigaste gymtimmen ever just genomliden. Skulle inte lyfta skrot, bara konditionsträna, bara det kalastrist. (Iaf om man måste göra det på en cykel i ett källargym.) Tänkte först cykla 20 min, sen ta en sån där viftapparat i 20 min, men viftgrejen blev upptagen så jag cyklade i 40 min istället, samtidigt som det var FRIIDROTT på tv. Alltså det är kanske det tråkigaste jag vet nästan. Längdskidor och typ bob kanske är ännu värre, men det är close enough. Höll ju på att somna rakt upp och ner av skär uttråkning på den där cykelen-bykelen-nyckelen...

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mitt gym har konkat. Pengar i sjön för mig alltså. Fast jag ska i alla fall till Göteborg i helgen. Sånt gör en flicka glad. :-)

Puss på dig, cykelfia.

8/28/2007 9:32 em  
Anonymous Anonym sa...

jajaja! fy fan vad glad jag blir av att höra sånt. grym du e!

8/28/2007 9:43 em  
Anonymous Anonym sa...

Samma här. De rosa molnen omgärdar mig just nu. Även om det bara är för en stund är det så jävla värt det.

Nästa vecka är det du och jag, fina. Nu ska jag sova. Kramar.

8/28/2007 11:24 em  
Anonymous Anonym sa...

jag var på gym igår och blev grymt besviken för de visade knappt någon friidrott! Lite kort sammandrag om vilka trikolorer som åkt ut och das war alles. Jag bävar inför längdsäsongen där förmodligen inte ens Vincent Vittoz anses tillräcklig att slösa tv-tid på.

8/29/2007 7:50 fm  
Anonymous Anonym sa...

mo, det är klart att det är värt det. nu tror vi på det här, ok? ok.

e, jag skulle vilja ha ett gym där de visade utbildningsfilmer i datorkunskap, typ pogo pedagog lär dig bubblesort. då kunde jag träna och bli bättre på jobbet -samtidigt!

8/29/2007 8:57 fm  
Blogger Unknown sa...

HAHAHA. Satan vad bra att gå på gym om de visade "Sorting out sorting". Då skulle säkert fler bleka, taniga nördar (som jag) försöka göra något åt sin hållning. Och solbrända hunkar skulle tänka över sina sorteringsalgoritmer... eller byta gym.

8/29/2007 1:23 em  
Anonymous Anonym sa...

eftersom jag ändå funderar på att byta karriär drastiskt kanske jag ska starta ett sånt gym. vem vet, så kommer prinsen och tränar och vi lever lyckliga ever after? eller asså, ja ni fattar. jag kommer iofs inte från ytterbymo (daniel ni vet). är du intresserad av att köpa in dig björn?

8/29/2007 1:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida