fredag, juli 27, 2007

*Gulle*

Mental monolog, fredag 13.32-13.34

-Borde inte jag göra nåt kvalitativt nu?
-Kan jag bara få äta upp det här äpplet ifred.
-Jag är så sjukt trött på äpplen, varför ska jag äta det?
-För att jag inte vill ha en kaka.
-Det vill jag ju, men ät då och jobba sen.
-Jaja, fan vad jag håller på.
-Det sköter inte sig själv att få det klart vet jag.
-Jag vet det.
-Jag vet att jag vet det det är bara det att jag verkar så...förslappad.
-Jag är sjukt trött på äpplen.
-Men om jag bara skulle dricka öl och lyssna på hiphop resten av livet skulle jag inte heller bli nöjd!
-Nej.
-Men vad vill jag då?
-Pöleaze, inte den diskussionen nu fö fan. Jag vill bara trycka i mig det här jävla äpplet och fortsätta jobba, ok?
-Jag är en sorglig jävel.
-Meh. Så säger jag alltid. Jag blir ledsen när jag säger så.
-Det är inte mitt fel att jag säger som det är.
-Men jag är ganska fin idag, eller hur? Kom igen, visst tycker jag? Va va va? *Gulle rå*
-...ja, jo, okejrå. Jag är ganska fin idag. *Gulle*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida