söndag, juni 17, 2007

Naglar

(säckjeans
herrskjorta
sockor
röda naglar)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag skulle just sova men så gick jag in på bokmärket högst upp under fliken Blogg och liksom plötsligt rubbas världen en millimeter igen, i en bra riktning.

Du är åter, men dina Ord.

Jag läste om jazzbrunch på Mosebacke och mindes hur detta var något vi funderade på för ett år sedan. Mindes hur glad jag var då, att ha vänner till vilka jag kunde säga att jag köper en biljett nu, ses om ett par timmar - hoppas du vet att du alltid kan göra så i din tur (även om det kanske är en bit längre nu, men jag lovar att jag kan ordna ett bra kafé).

Så mycket som hänt sedan dess, vilket år. Tack. För allt. Just ikväll mest för att du är tillbaka här.

6/18/2007 12:52 fm  
Anonymous Anonym sa...

baby

du vet, så snart jag är en Vuxen Kvinna kommer jag. det dröjer eventuellt inte så länge nu. tack själv. det har varit ett minst sagt... omvälvande år.

hjärta,

6/18/2007 10:05 fm  
Blogger fax sa...

men du, linnka hur mycket du vill!

6/18/2007 4:14 em  
Blogger fax sa...

men du, linnka hur mycket du vill!

6/18/2007 4:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida