söndag, januari 21, 2007

I hold you close in the back of my mind

Det är tur att jag har mångårig träning, sa pappa. Jo, och av en mer vicious släkt än den jag träffade i helgen, så det gick väl bra och nu kan vi alla vara du och tjenis med varandra, hälsa och skicka påskhälsningar och fråga hur det går med livet i allmänhet i synnerhet i evighet amen. I den bordeuaxröda soffan visar de dokumentär om F! och som jag vill slita mig ur leden utan att veta hur och om jag ska orka. Hur orkar folk. Det har varit mycket prat om folk på sistone, om hur folk vill ha det i allmänhet i synnerhet i evighet amen. Jag refererar ofta till folk. Ja, men folk generellt anser nog inte det, kan jag säga och känna mig tom och eftertänkslös. Så kommer inte folket, i bestämd form som i det hela svenska tillsammans med en mun, att vilja ha det, säger jag och skakar på huvudet åt leden. Sen ställer jag mig i dem och håller käften, bland folk av folket.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida