fredag, december 08, 2006

Nästan en excess i utropstecken (huga)

Jag är så less för jag:

-har ont i magen (igen igen och igen)
-bara får struliga ärenden
-glömde min lindt intense orange hemma

Jag är så glad för jag:

-har köpt kåtkaffe från dominikanska republiken (well, med sibyllan som mellanhand)
-ska prata brukskonst och Klimt ikväll
-ska flyga till min kille om en endaste liten timme (eller två)

Hurra hurra hurra! Om jag nu bara kunde få stil på den här låneansökan och fixa tid för en mellangärdestransplantation vore livet helt peachylicious och jag kunde snusa lugnt för all framtid. Åtminstone till imorgon, då vi ligger bakfulla och gnyr och önskar oss huvudtransplantationer istället. Todiloo!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hepp! Jag hoppas jag kan lita på att du tänker äta upp sjåklan även om den inte kommer med till Norjet, så att det är någon mening att ta med en remplaçant lagom till celebrerandet av det nya årets advent.

12/08/2006 3:14 em  
Blogger Maria sa...

Vackra jazziga flicka, vad tycker du om kullrusk?

12/10/2006 10:12 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida