fredag, oktober 06, 2006

Det är helg och vi startar motell

I helgen blir det internatonellt tema på ön. Tyskt, norskt, svenskt och katthemskt! Jajemen, på söndag blir vi med Ångström. Bilder kommer givetvis att produceras in absurdum och jag själv bli en sån där blablabla-min katt!-blablabla. Vi gläder oss ohemult åt alla slags besök men förhoppningsvis är det bara katten som kommer att gå på sandlådan och leka med mjölkförpackningsskruttarna. De där man river av datumet med, ni vet. Dessutom jobbade jag så rackarns sent igår att jag kommer att kunna kravla mig härifrån strax efter fyra idag och fredagsnöjen såsom att måla pussmun och dricka blåbärsdricka kan börja lite tidigare än vanligt.

Ett lån ska jag betala ut också. Sötebrödsdagar på banken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida