lördag, oktober 07, 2006

Det är det här vädret

Det hällregnade och jag tog en löprunda. Det hällregnade. Jag sprang en sväng. Ibland får jag för mig att jag borde tänka efter först men sen skiter jag i det. Som igår till exempel. Vill jag flytta till München i ett halvår? Om jag bara inte tänker på det vill jag det. Så jävla gärna vill jag det. Bortsett från tiotusen om och men vore det det absolut bästa att göra. Tyvärr är det inte bara mina egna om och men som måste bli ja ja ja utan en del institutionsnissars och typ företagets också. Och så måste jag typ lära mig att programmera C på egen hand, men hur svårt kan det vara? (Famous last words.) Det kommer att bli en hård fortsatt höst om alla om och men går igenom.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

lite regn har väl aldrig varit en orsak att inte springa? det är nästan ett skäl att göra det:)

münchen, you go girl, please. ich halte meine Tumben.

10/07/2006 10:35 em  
Anonymous Anonym sa...

c? jag har en, hrm, bok eller två du kan låna. urk... peka inte på mig bara när du förlorar minnet.

10/08/2006 9:31 fm  
Blogger Chris sa...

du är en ängel anna. jag vill/måste/är i desperat behov av att lära mig.

10/08/2006 11:26 fm  
Anonymous Anonym sa...

ely>> Hohoho

10/08/2006 4:36 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida