måndag, september 18, 2006

Det var nästan en afton i början av september

Saker jag kunde ha sagt:

-Hej
-Hej babe
-Hej snygging
-Hej rara du, men är du i Stockholm?!

Det jag sa:

-Du är för fan sjuk i huvudet!

Som tur är, eller om det är skicklighet och i så fall min sådan ity jag gottar mig i omdöme, blev inte min något aviga hälsningsfras avgörande för resten av konversationen. Dessutom tänker jag ursäkta sagda fras med att hävda att hans lilla appearance faktiskt var synnerligen sjuk i huvudet. Men sweet.

Konversationen varade i två dygn, by the way.

Today I'll stand in faith and raise
The voice of praise
The sun is strong, I'm standing in the light
I wish to God that it was night

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

*stort brett leende*

btw, den som känner sig träffad>> var "förlägning" en medveten felskrivning för "förlängning", för det som kunde vara ogörligt att lära icke namngiven dam?;)

9/19/2006 8:14 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida