torsdag, juli 13, 2006

Polythene Pam

Asså, vem i helvete har så här många plastlådor? Jag måste ha sparat sedan urminnes tider och det är ändå rätt bra gjort med tanke på att jag inte föddes förrän lite efter det. I farstun, I might ad. Och Eff, det är en påsflytt. Zigenarflytt, tattarflytt, vad än som verkar minst PK. Länge leve den outdragbara spisen, hurra hurra hurra. Nu måste jag ligga på knä någonstans och skrubba något med jättestarka medel. Heppåer så länge, see ya i stan nästa gång.

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du hade lite bråttom, var lite otålig redan då?

7/13/2006 7:40 em  
Blogger Therese sa...

Om du är kvar får du hojta till om du har lust att ses något.

7/13/2006 9:53 em  
Blogger vstk sa...

outdragbar spis -> går inte att skura bakom. Skönt!
Har själv lämnat mitt senaste boende idag, dock inte lika intensiv städning och inte lika mycket prylar att ta hand om...men i helgen bor jag ingenstans. Mina saker på ett kontor och jag hos en vän 30 mil bort, eller så.

7/14/2006 9:03 fm  
Blogger Andreas sa...

Gaaaaaah....

vi flyttar till större 1 september.. förvisso väldans trevligt, men två flyttstädningar att göra... samma dag...

*stööööööööön*

(Och ja, båda spisarna går att dra ut..)

7/14/2006 9:50 fm  
Blogger Matt sa...

Jag antar att min spis går att dra ut. Jag har inte rengjort där på de två år jag bott i lägenheten. Borde man det?

7/14/2006 11:20 fm  
Blogger Fabbe sa...

Du spisen är fan ingen lek, drog ut en och gjorde rent för nån vecka sen, hittade allt möjligt oidentifierbart där. Sånt man inte vill veta vad det är. Det är egentligen bäst att låta bli, den erfarenhet vill man vara utan. Säger bara ett stort grattis till den outdragbara spisen.

7/14/2006 1:34 em  
Blogger eff sa...

Påsflytt, gnnnnnhh.

Du har dock kärra eller slipper åtminstone att åka femtioelva vändor. Påsflytt med flera vändor är ren och skär ondska.

Nästa gång jag flyttar ringer jag en flyttfirma och beställer några öltjocka gubbar som får göra't åt mig. Jag kan fråga om packningsstrategier under tiden och så. Frågan är om jag får ut soffan ur lägenheten, jag minns inte hur vi fick in den, nämligen. Tajt.

7/14/2006 1:49 em  
Anonymous Anonym sa...

Ibland blir lägenheten full. Då är det bara o samla ihop allt och panta det i pantamaskinen på coop. Snabbt, enkelt och miljövänligt

7/16/2006 4:13 em  
Blogger Studiomannen sa...

Jag flyttade en gång m hj av en kundvagn. Mer prylar ägde jag inte vid tillfället.

Men det var då.

/Mean Mr Mustard

7/17/2006 4:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida