onsdag, juli 05, 2006

Nivån

Also, ein bisschen mehr happy för att tala klarspråk, har det varit igår och idag. Jag har jobbat bank och känt mig användbar. Stort plus. Jag har skrivit lilla frilansjobbet och känt mig ok kreativ. Plus till. Ett plus ett blir tre ibland, för humöret bubblade upp på köpet. Dessutom är Rara hos mig hela veckan. Hon är grymt bra. Hon pratar dalmål, känner sig som en del av det svenska brukssamhället och har kritblont lockigt hår som blåser i vinden och äter druvor. Idag lånar hon mina rosa tossor också och lär mig saker om täxempel Ivan Agueli och Klimts porträtt. Hon kan sånna grejer förstår ni och jädra mycket mer och doktorerar och tycker om mig. Man kunde ha haft en mycket sämre vecka fastän det är ett dåligt sätt att uttrycka sig på.

Merrylicious.

Jag ska bara lära mig att hålla i. Synapserna kommer att få sig lilla fotbad ett tag framöver eller så.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Då är vi två som balanserar igen.
Glada dagar.

7/05/2006 9:33 em  
Blogger Jenny sa...

Problem hos fröken jag med, är tydligen reserv på jobb, vilket betyder att jag antagligen inte måste jobba, men risken finns.

Pussar!

7/05/2006 9:57 em  
Blogger Jenny sa...

Och du kan maila på min högst opersonliga mailadress: jagjenny.blogspot@hotmail.com

7/05/2006 10:02 em  
Anonymous Anonym sa...

Dalmål kan man drunkna i och dö lycklig.

Kram på sig.

7/06/2006 9:23 fm  
Blogger Grus sa...

Klimt! Idel bra smak i denna blogg ;)

7/06/2006 10:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida