söndag, maj 07, 2006

Fisherman's friend och en treo

Om jag hade en ljudmoj skulle jag spela in en snutt whiskyröst att distribuera i etern till er förhoppade (?) glädje. Det kan ha med min flickväns och mitt skådespeleri igår att göra. Man vet att man är en dålig människa när man 1) kraschar någons hemmafest, 2) gör det medan man spelar äkta par och 3) tar emot goda råd om ens fejkade homosexuella förhållande från människor som verkligen bryr sig. Bebi yr omkring, min röst transformeras till Janis Joplin gone bad. Får ragg på Connection.

Jag antar att det är det välförtjänade vansinnet som får mig att skriva i gäster med gäster-stil. Olydiga fejkflator förvirrar sig på ö, rullar nerför trappa, upplever veckans low.

Oh lord, won't you buy me some common sense.

5 kommentarer:

Blogger Matt sa...

Det skulle vara kul att höra. Du skulle sjunga in en trudelutt med den whiskeyrösten. Låter du som Tom Waits?

5/07/2006 11:49 fm  
Blogger Chris sa...

nej tyvärr. hans skrovel slår nog allt. jag hittade en ljudmoj här. ska försöka förstå mig på den i rådande förvirring och kopp kaffe över halva tangentbordet.

5/07/2006 11:53 fm  
Blogger shirley sa...

asså so sorry so sorry. det gränslösa har tappat sin tjusning även för mig. puss puss.

5/07/2006 1:37 em  
Blogger Chris sa...

baby baby, min röst till trots, jag hade en fabulös natt. men kom igen, nitton. du måste byta bort honom.

kärlek.

5/07/2006 1:48 em  
Blogger Kaptenen sa...

Common sense går inte att köpa tyvärr:) Men du kan odla den på balkongen.

5/07/2006 2:09 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida