fredag, april 21, 2006

What you give is just what you get, I know it hasn't hit you yet

Så här i de postaggressiva efterdyningarna behöver man stillhet och tid för kontemplation. Jag lyssnar på Lauryn och äter weird lunch. I sommar kommer måltidsvansinnet för alltid att passera gränsen för vad som är försvarbar kokkonst. När jag och Berlinskan bor i samma kök med varsin uppsättning inbördes lika galna matvanor kommer banne mig alla gamla barriärer att sprängas. Krossade tomater, kikärter och choklad? Det går fint. Fil och kycklingfilé? Funkar också. Bara man får gröt till frukost och kaka till kaffet där emellan. Det ska bli så underbart att flytta in tillsammans så jag blir kär av bara tanken. Första juli första juli första juli.

12 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Räknar med att det inte är Linköping vi pratar om?

4/21/2006 12:54 em  
Blogger Chris sa...

haha, linköping. den var rolig. asså, jag ska aldrig mer sätta min fot i linköping efter första juli, typ. förutom när jag måste skriva om modern fysik. nej, vi ska flytta in på lidingön.

4/21/2006 12:59 em  
Blogger .m. sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4/21/2006 1:15 em  
Blogger eff sa...

Linköping, sveriges latrintunna. Så är det nog, när jag tänker efter. Nu mulnar det på här också.

Borde det inte bli höst snart?

4/21/2006 1:43 em  
Blogger Andreas sa...

Då får du åka gammeltåg in till stan när du vill, det är ju skitsoft =)

4/21/2006 2:25 em  
Blogger Ms.Take sa...

Linköping. Ptviiiii. Där pluggade Mr.X. Där pluggade alla hans kompisar. Där skall jag aldrig mer sätta min fot. PfffthhhhH! Bra att du flyttar :)

4/21/2006 2:27 em  
Blogger eff sa...

Man kan nästan säga att det enda bra med Linköping, ja, det är jag det.

4/21/2006 2:44 em  
Blogger Chris sa...

ja, f, så är det. jag kan faktiskt inte komma på en enda annan faktor som gör linköping värt ett besök.

4/21/2006 2:49 em  
Blogger eff sa...

Hihi, puss vad snäll du var nu. Den där kommentaren vände humöret.

4/21/2006 3:02 em  
Blogger Chris sa...

det är sant ju.

4/21/2006 3:04 em  
Blogger Babushka sa...

Okej, jag gillar fiskbullar i dillsås med hela tomater på burk och med en skvätt soya i för sältan... slå det. Jag gillar verkligen det. Det har varit en stående favorit i flera år.

4/21/2006 5:31 em  
Blogger Chris sa...

emma baby, you're the unbreakable. jag ska prova det,

4/22/2006 12:29 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida