torsdag, april 13, 2006

Små chokladägg i stanniolpapper make my head spin and my mind turn

Jag är nu officiellt galen, bortgjord, skjuten av mig själv i foten och jävligt darrig, men på ett glatt sätt. Lugn lugn, jag tänker ändå inte berätta. Näpp, det blir inget. Nu ska jag dränka mina sorrows-to-come i insulinchocken efter allt äckligt påskgodis och resten i sprit ikväll. Fadren lagar middag, O kommer på familjevisit och jag lär förmodligen dricka vin ur spagettistrån innan kvällen är över. Så får det bli.

3 kommentarer:

Blogger Fabbe sa...

Fan va nästy, din rubrik beskriver mitt dilemma med dom där jävla godisskålarna på jobbet, evil evil evil go away, the white sugar devil

4/13/2006 3:47 em  
Blogger Chris sa...

vi hade också skålar på jobbet. fan och helvete liksom.

4/13/2006 3:50 em  
Blogger Fabbe sa...

Nej inga problem med frågor, jag är inte per definition en fat bastard. Bara en play med words liksom.

Jag är nog sockerberoende så det slår och skulle väl behöva loosa en tio pannor mer är det liksom inte, men eftersom jag har pajjat mitt högra knä en aning så är det främst av dom skälen jag behöver bli av med en del, för att skona dom liksom.

Men tack för omtanken.

Inga ätstörningar alltså:)

4/13/2006 3:56 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida