måndag, april 10, 2006

Fredhäll i veckan

Jobbet, igen. Det är påsk och kollegorna kramar mig och frågar om jag har lov. Lov? Jag är ju här, inte kan jag ha lov? Nej, alltså eftersom det fanns behov av extra bankpersonal över påsken bestämde jag mig för att jobba och måste således plugga kvällstid för att ha ens en suck att ta tentan nästa vecka. Jamen herre, vad är det för fel på mig. Lilla stresshjärtat, little miss lonelyheart, dubbla det. Holmskan är underbar och utomlands. Akutresa med jobbet och jag får låna hennes lägenhet i Fredhäll. Förutom att det hade varit ännu finare att ha henne där är det alldeles alldeles underbart. Tio minuter till jobbet, trafikbrus och tunnelbaneklonk. I love it.

1 kommentarer:

Blogger Nini sa...

Åhhh fredhäll... Nära lilla Esset där jag bodde förut. Fy fan va jag saknar den lägenheten. Fast min & C's egna lilla lägenhet är himla fin oxå :)

4/10/2006 1:31 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida