torsdag, april 13, 2006

Ödlan, del 2

Kärringjäveln i röda mössan kallade mig korkad idag. Hon ville ställa några juridiska frågor angående bostadsköer och de kunde jag inte svara på med nämnvärd klarhet. Alltså, det är ju trots allt inte en bostadsförening jag jobbar på, ej heller är jag jurist. Ödlan tyckte emellertid att det var helt okej att kalla mig korkad efter detta mitt uppenbara misslyckande, samt hota med att ta ut alla sina pengar från banken, var på jag erbjöd mig att hjälpa till. Hon lär komma in igen på tisdag och vilja ha sina skor lagade/sin remiss till dinosauriedoktorn utskriven eller håret permanentat. Vi ställer gärna upp. Här, ta mitt hemnummer.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken hagga. Korkad dessutom. Har ni någon policy som förbjuder att man stryper kunderna? Om inte tror jag att vilken domstol som helst skulle fria dig.

4/13/2006 8:42 em  
Blogger Chris sa...

vet du, jag ska prova dte nästa gång. hota med stryk. tack =).

kärlek.

4/13/2006 8:53 em  
Blogger Liza sa...

Om det är i självförsvar och man blir så rädd att man inte vet vad man gör kan man bli friad från rätt grovt våld eftersom man inte var vid sina sinnens fulla bruk...

Kanske kan vara något att överväga. Särskilt om du låtsas vara som den där amerikanska banken där man får ett vapen om man öppnar bankkonto. Du ger henne alltså ett vapen och låtsas sedan som om hon haft med sig det och du då blev så rädd för att du trodde att det var ett rån osv... Ja, du hajar nog vart jag vill komma...

4/13/2006 11:23 em  
Anonymous Anonym sa...

människor är underbara, alltid nya överraskningar =)
glad påsk!
h.

4/13/2006 11:39 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida