måndag, mars 06, 2006

// You shouldn't be able to read this

Ola Rapace i tv-soffan inför premiären av Tusenbröder:

- Blir det smoking ikväll då?
- Nja, nä, snarare träningsoverall.

Skön inställning.

...

Brokeback Mountain (ja eg Ang Lee) fick en Oscar för bästa regi och jag blev glad. Det är en av de bästa kärleksfilmer jag har sett. När de kysser varandra i tältet, efter den lite mer hårdhänta natten, fick jag gåshud över hela kroppen och tårar innanför bröstbenet. Rysligt vackert. Mitt biosällskap grät hela den sista timmen av filmen, vilket troligtvis bara förstärkte mina egna känslor.

...

Måste se Capote snart, måste måste.

...

Jag ska jaga rätt på en frisör idag. Asså, det är verkligen dags.

...

Lovely S, ge mig. Liza också, kom igen, spill.

3 kommentarer:

Blogger shirley sa...

nänänä det är för vulgärt.

puss

3/07/2006 8:05 fm  
Blogger Chris sa...

är du kittlig?

3/07/2006 8:18 fm  
Anonymous Anonym sa...

lite men du kommer ingen vart med hot babe.

3/07/2006 5:45 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida