måndag, februari 27, 2006

Måndag, en gång till

"Imorgon är en annan dag, om det inte är måndag för då kan du ge dig fan på att det är imorgon"

Det är så ofta måndag. Helgen har varit full av såna därna short message service-meddelanden. Plonk plonk i fickan hela tiden. Förvirrat och felstavat var temat från min sida. Läste ett i söndags morse som jag skickat till pappan någon gång fram på småtimmarna (troligtvis jävligt hippt hängandes i baren): "Jag tror det. Åtminstone till garaget." Undrar stilla vad det kan ha varit svar på.

Lördagens outfit kändes mycket lyckad tillslut, con slips och röda örhängen.


1 kommentarer:

Blogger eff sa...

Av någon anledning dök en strof från Conor Obersts fina Waste of Paint upp.

"a sense of color and composition so magnificent"

I like.

(Disclaimer: jag kan egentligen inget om sånt här, men jag har ett "gilla/inte gilla"-filter.)

2/27/2006 6:32 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida