onsdag, januari 11, 2006

Barillas kundtjänst

Jag och Holmskan kom överens om att vi inte var överdådigt imponerade av stockholmsvädret. Sen åt vi lax med spenat. Apropå mat har jag gjort en Malli. Vår vän har ju viss erfarenhet av att kontakta diverse kundtjänster och inspirerad av detta bestämde jag mig för att en gång för alla göra slut på mitt huvudbry. Det har nämligen gäckat mig en längre tid, hur Barilla tillverkar sin pastasort Bucatini no 9. Det är som långa vanliga spagettistrån, fast med den intrikata detaljen längsgående koncentriskt hål. Jag och min mor har vid tillfälle roat oss kungligt genom att använda denna fiffiga kolhydratkonstellation som sugrör. Man vill minnas att det var ett amaronevin som fick sätta livet till. Hur som helst, jag har inte fått svar än. Om svar ej erhålles byter jag givetvis till annan pastatillverkare. Muahahaha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida